Miért kell úgy fájnia?

Miért kell úgy fájnia, miért kell most is éreznem a magányt, amit a jelenléte meg tud szüntetni? Azt hittem sikerült gyógyulásnak indulnia a sebeimnek, de tévedtem. Kínlódom belül, gyenge bástyám összedőlt. Túl akarok lépni rajtad, de a szívem nem engedi. Reménykedik és bizakodik, de én ezt nem akarom. Nem tudok neki parancsolni, pedig nagyon szeretnék. Viszonzatlan érzelmek... Fájnak és szomorúságot okoznak. Nem vagyok elég erős, hogy mind ezt elviseljem. Álarc öltéséhez sincs erő bennem. Nem tudom mi lesz így én velem.

"Az ihlet a lusta írók kifogása." (Lőrincz L. László)

LEGÉDESEBB VICC
A sündisznóbébi eltéved a sötétben, és bekeveredik az üvegházba. Hosszas bolyongás után, amikor nekimegy egy kifejlett kaktusznak, boldogan tárja szét mancsocskáit: - Mama!
SZERZŐI JOG
Az oldalon található minden írásomat a szerzői jogról szóló 1999.évi LXXVI. törvény védi, azok engedély nélküli másolása, felhasználása, terjesztése nyomtatott, és digitális formában is tilos!
assanalupin@gmail.com