Első munkanap

Reggel hatra mentem dolgozni az iprai parkba. 4:10-kor kelltem, hogy mindennel elkészüljek. Persze volt olyan dolog, amit itthon felejtettem. Faterom bevitt kocsival, hogy még véletlenül se késsek el. Nos időben odaértem, nagyon izgultam, hogy mi merre hogyan miként lesz és főleg milyenek lesznek a kolléganők. Reggel a műszakvezető beosztott egy ötfős asztalhoz, ahol egész nap kellett melózom. Nem volt semmi más dolgom, mint a tűre tizenhárom öltéssel fefűzni a cérnát. Az utolsó másfél órában pedig pár hurkolással kellet órát varrni. Közben párszor beszélegttünk a kolléganőkkel, nagyon szimpatikusok első találkozás után, mindegyiknek van már kisgyereke. Hazafelé egyikükkel mentem, mert ő is ugyanazzal a busszal jött . Végig beszélgettünk, mindent egybevetve nem volt rosz nap.

"Az ihlet a lusta írók kifogása." (Lőrincz L. László)

LEGÉDESEBB VICC
A sündisznóbébi eltéved a sötétben, és bekeveredik az üvegházba. Hosszas bolyongás után, amikor nekimegy egy kifejlett kaktusznak, boldogan tárja szét mancsocskáit: - Mama!
SZERZŐI JOG
Az oldalon található minden írásomat a szerzői jogról szóló 1999.évi LXXVI. törvény védi, azok engedély nélküli másolása, felhasználása, terjesztése nyomtatott, és digitális formában is tilos!
assanalupin@gmail.com